Zasady współpracy
1. Informacje ogólne
1.1 Postanowienia poniższego regulaminu dotyczą wszystkich klientów zamawiających usługi reklamowe w firmie Lach Nadruk i Haft Jacek Lachowicz oraz określa zasady korzystania z naszych usług w tym w szczególności:
a. warunki i zasady składania zamówień drogą elektroniczną oraz za pośrednictwem formularza dostępnego pod adresem www.nadrukihaft.pl
b. zasady reklamacji i zwrotów.
1.2 Zamówienia w Lach Nadruk i Haft Jacek Lachowicz mogą składać Klienci, którzy zapoznali się z treścią niniejszego regulaminu i go akceptują.
1.3 Właścicielem serwisu www.nadrukihaft.pl oraz sprzedawcą towarów i usług jest LACH NADRUK I HAFT Jacek Lachowicz, ul. Rakietowa 29A 54-615 Wrocław, NIP: 8991280819
1.5 Adres do korespondencji i zwrotów: LACH NADRUK I HAFT Jacek Lachowicz, ul. Rakietowa 29A 54-615 Wrocław, e-mail: lach@nadrukihaft.pl
1.6 Kontakt telefoniczny z Lach Nadruk i Haft Jacek Lachowicz jest możliwy od poniedziałku do piątku w godzinach 07.00-16.00 pod numerem +48 71 34 00 007
1.7 Lach Nadruk i Haft Jacek Lachowicz zobowiązuje się nie udostępniać danych teleadresowych swoich Klientów osobom trzecim. Dane te są wykorzystywane jedynie w celu właściwego rozliczenia zleceń, dostarczenia ich pod właściwy adres, kontaktów niezbędnych przy realizacji zleceń oraz informowania kontrahentów o istotnych zmianach w ofercie oraz działań marketingowych, w myśl Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 133, poz. 883, z 2000 r. Nr12, poz. 136, Nr 50, poz. 580 i Nr 116, poz. 1216 oraz z 2001 r. Nr 42, poz. 474), tekst ujednolicony na podst. ustawy z dnia 25 sierpnia 2001 r. o zmianie ustawy o ochronie danych osobowych Dz.U. z 2001 r. Nr 100, poz.1087.
1.7 Wybrane punkty mogą być wyłączone lub zmienione w odrębnych indywidualnych ustaleniach. Zmiany takie mogą być wprowadzane jedynie w formie pisemnej.
1.8 Wszelkie zapytania dotyczące warunków współpracy prosimy przesyłać bezpośrednio na adres e-mail: lach@nadrukihaft.pl
2. Odstąpienie od umowy
2. 1 Informujemy że Prawo odstąpienia od Umowy nie przysługuje w przypadku produktów spersonalizowanych:
**”**Art. 38. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta
lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;”
Dz.U. 2014 poz. 827
Ustawa z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta
3. Reklamacje i zwroty
3.1 Każdy klient ma prawo do składania reklamacji w przypadku otrzymania towaru uszkodzonego lub niezgodnego z zamówieniem, jednocześnie jest zobowiązany do niezwłocznego i dokładnego sprawdzenia całości dostarczonego towaru w terminie 2 dni od odebrania/otrzymania zamówienia. Lach Nadruk i Haft odmówi rozpoznania reklamacji i przyjęcia odpowiedzialności w przypadku zgłoszenia ewentualnych uwag po upływie 2 dni od dnia odbioru/otrzymania towaru.
3.2 Klient może zgłaszać reklamacje dotyczące wadliwych towarów na adres e-mail: lach@nadrukihaft.pl.
3.3Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać dane osoby zgłaszającej wadę (imię, nazwisko, firma, adres zamieszkania/siedziby, adres e-mail, numer opłaconej faktury), datę zamówienia oraz opis zdarzenia będącego przyczyną reklamacji.
3.4 Reklamacje dotyczące uszkodzeń przesyłek w transporcie muszą być zgłoszone w momencie odbioru towarów. Odbiorca zobowiązany jest sporządzić protokół reklamacyjny z udziałem firmy spedycyjnej i niezwłocznie powiadomić o tym pisemnie firmę LACH Nadruk i Haft . Reklamacje nie spełniające podanej procedury nie będą uwzględniane.
3.5 W terminie do 7 dni od zgłoszenia reklamacji należy dostarczyć całość reklamowanej pozycji zamówienia, na adres firmy LACH Nadruk i Haft osobiście lub za pośrednictwem firmy spedycyjnej na adres: ul. Rakietowa 29A 54-615 Wrocław. W przypadku przekroczenia tego terminu reklamacja zostanie odrzucona.
3.6 Odpowiedź na reklamacje Zamawiającego zostanie wysłana w ciągu 3 dni roboczych na adres e-mail podany w reklamacji. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Zamawiającego firma Lach Nadruk i Haft dokona wymiany towaru na wolny od wad w terminie nie krótszym niż 7 dni kalendarzowych , a nie dłuższym niż 21 dni kalendarzowych.
3.7 Firma Lach Nadruk i Haft nie przyjmuje reklamacji odnośnie towaru, który jest zgodny z umową , jeżeli – towar posiada właściwości, które zostały uzgodnione i zaakceptowane w momencie składania zamówienia( np. wszelkie uwagi opisane e-mailowo typu “niska trwałość nadruków na wszystkich innych materiałach niż gładkie” lub “bardzo małe litery mają gorszą trwałość”) itp. – reklamacji nie podlegają różnice kolorystyczne nadruków – reklamacji nie podlega brak zgodności kolorów wydruku z obrazem ekranowym – reklamacji nie podlegają różnice kolorystyczne zakupionej odzieży względem kolorów zaprezentowanych we wzorniku. Jest to podyktowane tym, iż nie jest możliwe odwzorowanie realnych kolorów na monitorze czy na papierze. – klientowi nie przysługuje prawo reklamowania złej jakości nadruku na odzieży w przypadku gdy zdobienie będzie wykonywane na towarze klienta. Jest to podyktowane podwyższonym ryzykiem związanym z nieznajomością materiału, na którym będzie wykonywany nadruk, co wiąże się z możliwością różnego rodzaju uszkodzeń (np. przypalenia materiału podczas wygrzewania nadruku w prasach transferowych lub w tunelach suszących, farbowaniem materiału itp.).
3.8 W przypadku realizacji Usługi na produkcie powierzonym przez Klienta, Lach Nadruk i Haft zastrzega sobie możliwość uszkodzenia:
a. 5 sztuk towaru w przypadku zamówienia do 100 sztuk;
b. 5% towaru w przypadku zamówienia powyżej 100 sztuk;
W przypadku zaistnienia w/w uszkodzeń nasza firma nie będzie ponosić w tym zakresie jakiejkolwiek odpowiedzialności finansowej.
3.9 Klient ponosi jedynie bezpośrednie koszty zwrotu towarów, przez co należy w szczególności rozumieć koszt odesłania towaru do siedziby firmy LACH Nadruk i Haft.
4. Terminy realizacji
4.1 Terminy realizacji zamówień podawane są w dniach roboczych. Przez dzień roboczy rozumie się każdy dzień za wyjątkiem Sobót, Niedziel, świąt oraz innych dni wolnych od pracy. Termin realizacji jest liczony od godz 8.00 dnia roboczego następnego po poprawnym (zgodnym z wytycznymi) złożeniu zamówienia.
4.2 Terminy realizacji poszczególnych Zamówień są orientacyjne. Zamówienia każdorazowo realizowane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych, o ile strony nie uzgodnią w drodze indywidualnych negocjacji inaczej.
4.3 Terminy realizacji zamówień lub jednego ze zleceń występujących w zamówieniu mogą być niedotrzymane ze strony firmy Lach w przypadku wystąpienia siły wyższej (np. awaria maszyn lub brak prądu, stan klęski żywiołowej lub inne sytacje niezależne od firmy Lach). W takim jednak przypadku Zamawiający jest o tym fakcie informowany najpóźniej w dniu maksymalnego terminu realizacji.
4.4 Termin realizacji zlecenia mogą być również nie dotrzymane ze strony firmy Lach w przypadku opóźnienia ze strony klienta np. nie dostarczenie poprawnych plików na czas lub odzieży, brak informacji o umiejscowieniu logowania, brak podania niezbędnych informacji do wysłania towaru, brak podania rozmiarów i kolorów odzieży zawartej w zamówieniu itp.
4.5 Firma Lach Nadruk i Haft zastrzega sobie prawo do przesunięcia lub wstrzymania terminu realizacji kolejnych zamówień złożonych przez Zamawiającego w przypadku nieuregulowanych przez niego płatności za wcześniejsze dostawy, aż do całkowitego uregulowania należności.
5. Pakowanie i dostawy
5.1 O ile nie ustalono inaczej zamówione produkty są zapakowane w sposób najbardziej ekonomiczny z punktu widzenia firmy Lach Nadruk i Haft
5.2 Zastrzegamy sobie prawo doliczenia kosztów opakowania do kosztów wysyłki zamówionych towarów w przypadku zastosowania innego opakowania niż standardowe. Wartość kosztów opakowania i wysyłki zostanie określona na fakturze.
5.3 Zrealizowane Zamówienia mogą być odbierane osobiście przez Klienta w siedzibie firmy Lach Nadruk i Haft lub dostarczane przez Firmę Lach za pomocą przewoźnika zewnętrznego. Towar może być odebrany przez klienta od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-16. Jeśli klient nie został poinformowany drogą elektroniczną lub telefonicznie o zakończeniu realizacji należy skontkować się z firmą Lach pod numerem +48 71 340 00 07 lub mailowo: lach@nadrukihaft.pl
5.4 Wysyłki realizowane są tylko w dni robocze (od poniedziałku do piątku)
5.6 Oferujemy możliwość dostawy zamówionych produktów za pośrednictwem Kuriera In-post, DPD, Fedex, DHL z zaznaczeniem, ze Firma Lach nie jest w stanie dac 100% gwarancji klientowi, ze kurier dostarczy towar nastepnego dnia od daty wysylki.
5.7 Koszty dostawy pokrywa Zamawiający, chyba że umowa stanowi inaczej.
5.8 W wypadku zrealizowania dwóch lub więcej zamówień w tym samym terminie (pochodzących od tego samego Klienta, z tym samym adresem wysyłkowym) firma Lach Nadruk i Haft może podjąć decyzję o zapakowaniu ich do jednej przesyłki w celu ograniczenia kosztów dostawy.
5.9 Firma Lach widnieje jako nadawca na liscie przewozowym, chyba że umowa z klientem stanowi inaczej.
5.10 Jeżeli przed przyjęciem przesyłki okaże się, że doznała ona ubytku lub uszkodzenia, Klient zobowiązany jest ustalić niezwłocznie z przewoźnikiem protokolarnie stan przesyłki oraz okoliczności powstania szkody. Reklamacje dotyczące ubytków lub uszkodzeń powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko pod warunkiem sporządzenia protokołu reklamacyjnego przez Klienta.
6. Warunki składania zamówień/ Wycena
6.1 Wycena usługi odbywa się każdorazowo na podstawie informacji przesłanej przez zainteresowanego za pośrednictwem poczty elektronicznej, mail powinien zawierać:
- rodzaj, ilość i kolor odzieży, na której ma być wykonany nadruk lub haft np. koszulki, bluzy, kamizelki itp (lub w przypadku odziezy powierzonej, ilosc, rodzaj, przeznaczenie odziezy)
- załączony projekt graficzny (wektorowy, plik png bez tła,) wszystkie trzcionki w nadruku należy zmienić na krzywe
- umiejscowienie nadruku np. plecy, lewa pierś, prawa nogawka itp
- wymiar nadruku np. szer. 9 cm x wys. 4 cm (orientacyjnie)
- ilość kolorów nadruku
- informację o dodatwkoych uslugach jak np pakowanie odzieży w pojedyncze woreczki, wysylka towaru
6.2 wycena jest bezpłatna nie zobowiązuje do złożenia zamówienia
6.3 Firma Lach zatrzega sobie mozwliosc odmowienia wykoniania wyceny jesli wiadmosc jest nie jasna, brakuje w niej niezbednych danych do wyceny, lub kilent kilkukrtonie zmienia wytyczne do wyceny
6.4 po otrzymaniu propozycji cenowych, oferta jest ważna 5 dni roboczych, po tym czasie ceny moga ulec zmianie z przyczyn niezaleznych od firmy Lach
6.5 po dokonaniu akceptacji, Klient otrzymuje wiadomość e-mail z potwierdzeniem przyjęcia Zamówienia wraz z prośbą o opłacenie faktury proforma (w indywidualnych przypadkach fakturę z odroczonym terminem płatności) w terminie 1-3 dni – o ile strony nie uzgodnią inaczej. Brak dokonania opłaty w terminie spowoduje anulowanie zamówienia.
6.6 do realizacji zamówienia przystępujemy gdy klient dokona pełnej przedpłaty za zamówienie oraz firma Lach otrzyma pełny pakiet informacji niezbednych do zrealizowania zlecenia
6.7 W przypadku odzieży powierzonej firma Lach ma prawo odmówić wykonania zlecenia na odzieży zabrudzonej, zniszczonej, używanej, pokrytej sierścią itp. lub jeśli stwierdzi, że odzież nie nadaje się do wykonania na niej nadruku lub haftu.
7. Warunki płatności
7.1 W chwili złożenia zamówienia przez Klienta drogą elektroniczną powstaje automatycznie zobowiązanie finansowe z tytułu jego zrealizowania przedpłatą lub przelewem. Chyba że ustalono inaczej.
7.2 Wszelkich płatności należy dokonywać na konto firmy Lach Nadruk i Haft w terminach nieprzekraczalnych, podanych na fakturze lub fakturze proforma.
7.3 Zamawiający powinien wpłacić ustaloną kwotę na konto Lach Nadruk i Haft oraz przesłać potwierdzenie wpłaty. Podstawą do rozpoczęcia realizacji zlecenia jest stwierdzenie wpłynięcia pieniędzy na konto firmy Lach.
7. 4 Jeżeli Zamawiający zalega z płatnościami firma Lach Nadruk i Haft zastrzega sobie prawo do nie przyjęcia kolejnego zamówienia przed uiszczeniem zaległych należności.
7.5 W przypadku zmiany zamówienia po jego zleceniu firma Lach zastrzega sobie prawo do naliczenia dodatkowej kwoty za powstałe zmiany takie jak np dodatkowe koszty przesyłki za zamówiony towar, dodatkowy koszt za wykonanie nowych nadruków ect. Klient o konieczności dopłacenia dodatkowej kwoty zostanie poinformowany drogą elektroniczną.
8. Postanowienia końcowe
8.1 W przypadku zmiany niniejszego Regulaminu, firma Lach Nadruk i Haft poinformuje o tym Klientów na stronach serwisu www.nadrukihaft.pl oraz e-mailowo
8.2 W sprawach nieuregulowanych w tym Regulaminie, mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisu Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne, właściwe przepisy prawa polskiego.
8.3 Rozstrzyganie ewentualnych zaistniałych sporów między Firmą a Klientem zostanie poddane sądom właściwym zgodnie z odpowiednimi przepisami Kodeksu postępowania cywilnego